comment me~

intro je dude !

hey3x . new blog . new life . new style . and all new ! tmpt tuk aq luah , story , share n more . all about myself , my life , my memory , frens , love n all la snang cter . pndk ckp , "sume disini !" . time boring , time xtaw nk watpe , time sedih or happy , tension , serabut , pening n many time . buang mase , ade idea , ciplak org punye , n more thing la ! cmne nk ckp ye . ha ! senang cter hope enjoy , relax , cool , n most important can accept pe akn aq post kan ! yeah !! kbaikan , kjhtn , fitnah hrp djauhkn , n all prasaan la !! nk critic , comment , tegur , ajar , discuss , dialu2kan ~ tiada tapis , kterlaluan maybe , terharu , nk nangis , marah , suke , like pon leh gak , n ape2 je la , xtaw la akan dipostkan or tak . just tggu , lihat , bace then baru taw ! hahaha .. just from me , org pnye , or dari mane2 . adehh ! sume leh la .. asalkn tiada kecik hati , mdukacitakan , benci , sudah la ek . tuk suke2 , umum , 18sg or 18sx(mgkn xkn ade !!) or else . cheers from me Joe.bLurriouss . gotcha ! adios ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...