comment me~

..Titisan Menitis Semula..

raya aidilfitri 2012... paling best paling syok paling sempurna yang aku dapat rasekan kali ni... ibarat aer keruh berlalu pergi dgantikn dengan kejernihan yang suci ! sgala apa yang aku inginkan, mahukan tercapai.. bagaikan aku kini telah menikmati kenikmatan aidilfitri yg sebenarnye..

titisan mengalir tanda kesedihan, kesukaan... pelbagai prasaan kurasakan kali ni... tidak sprti yg lepas2...pkara ptama kuingin katakan, tahun ni genap 10tahun abah aku pergi tanpa kembali.. alhamdulillah... yassin telah diberi..alfatihah sentiasa disedekahi... abah... semoga abah dalam keadaan tenang dan berada diantara org2 yg beriman... anak2mu sntiasa mengingatimu... sambil ku mengenangkan kisah hidup abahku sambil mlut tkumat kamit mbace surah yassin dan alfatihah, mati hati ku mnangis... aku tak ingin merosakkan alunan suaraku ketika mbace.. abah~ sesungguhnya apa yang kau katekan dulu benar belaka... trima kasih abah... mengingatkan kami terlebih dahulu... kami smua sayangkan abah... pusara abah insya allah kami tidak akan lupa pelihara... selamat hari raya abah.. maaf zahir batin... Allahu Akbar.. Allahu Akbar.. Allahu Akbarr.....

suasan hari raya dmeriahkan lagi dengan kunjungan sanak saudara, rakan2x dan jiran2 lama... mziarahi sanak saudara yg skian lame kami idamkan telah pon dlaksanakan... alangkah bahagianyaa... lebih2 lg apabila ukiran snyuman tpancar diwajah bonda tcinta... mak.... gembiranya kami melihat mak hari raya kali ni... kelihatan kebahagiaan dihari raya yg slame ni mak nanti2kn telah pun dratapi.. tambah lagi lokasi yg mak ingin sgt pergi sekian lama hakikatnya... mak...... maaf... tak dapat titiskan aermata ketika beraya dgn mak... ttapi, kat blik aer, apa yg dtahan, habis dcurahkan..... anak mak ni masih degil.... maafkan sgala ksalahan ksilapan slame anak mak lakukan thadap mak........ mak slalu risaukan anak mak........ anak mak pun begitu tapi anak mak tak tunjuk... kenapa ya mak?? anak takot titisan yang tak diingini mengalir...... dan anak mak ni slalu perampos.... tapi hanya sketika je mak......... kami sayang mak....... mak nampak lawa dihari raya....<3

titisan menitis lagi dan terus menitis.. setelah sekian lama aku cuba praktikkan utk jadi kuat agar tidak menitis lagi, tapi kali ni aku tewas... aku hanya mampu mnyembunyikn titisan ini dari pandangan org laen ttapi tidak pada diri aku sndiri..... 3 jam sahaja.... ckup tuk aq titiskn sgalanya spnjg pjlnnku..... Ya Allah... titisan apakah ini??? kebahagiaan ataupun kesedihan.......... aku redha...... aku hargai cintaku, aku tak mahu kehilangannya..... titisan berterusan walupn sedang bkomunikasi.....

titisan....................aku terus menitis tidak mengira waktu,mase,tempat dan apa2... keinsafan, kekesalan, kebahagiaa, kdukaan, keperitan dan sebagainya.................... - joe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...